Betaling:

Vanaf nu kun je bij Power Meals een abonnement afsluiten en wekelijks jouw verse maaltijden geleverd krijgen zonder er naar om te hoeven kijken! Hoe werkt het? Bekijk hieronder per onderdeel alle uitleg!

Beschikbare abonnementen:

Abonnement met 4 maaltijden per week = oorspronkelijk 30 euro per week, nu 27

Abonnement met 8 maaltijden per week = oorspronkelijk 60 euro per week, nu 52,50

Abonnement met 12 maaltijden per week = oorspronkelijk 90 euro per week, nu 76,50

 

Bij afname van 4 maaltijden per week krijg je 10% korting.

Bij afname van 8 maaltijden per week krijg je 12,5% korting.

Bij afname van 12 maaltijden per week krijg je 15% korting.

 

Deze bestelling is berekend over de gemiddelde maaltijdprijs van 7,50, deze getallen kunnen afwijken op basis van de maaltijden die jij hebt geselecteerd. Wanneer geen saus besteld wordt, scheelt dat 0,50 en bij bepaalde specials 1,00. Voor abonnementen van 4 maaltijden komen er 3,99 aan bezorgkosten bij per week. Bij abonnementen van 8 of 12 maaltijden krijg je gratis bezorging.

Welke maaltijden kan je uit kiezen?

Bij de abonnementen kun je kiezen uit alle maaltijden behalve de garnalen special.

SEPA betaling

Bij de betaling voor jouw abonnement bij Power Meals gebruiken we een SEPA-incasso. Dit betekent dat jij de eerste betaling online doet om jouw abonnement te bevestigen. Met deze betaling geef je automatisch toestemming dat wij vanaf dat moment elke week via automatische incasso zullen factureren.

Factureringsdatum:

Als lid word je vier keer per maand gefactureerd. We schrijven het bedrag voor je abonnement af op de datum waarop je oorspronkelijk hebt geregistreerd. Na de eerste week wordt er op dezelfde dag wekelijks opnieuw gefactureerd.

Annuleren:

Bij het afsluiten van een abonnement bij Power Meals, accepteer je automatisch ook de voorwaarden. Na het afsluiten van een abonnement kun je de eerste maand niet meer annuleren. Na de eerste maand kun je opzeggen of verlengen.

LET OP: bij het opzeggen van jouw abonnement, moet je tenminste één week voor het eind van de periode contact met ons opnemen. Dan verwerken wij jouw opzegging en word je na het einde van jouw abonnement niet meer gefactureerd.